keindahan atau kesuraman?

keindahan atau kesuraman?
bunga yang cantik akan memberi ketenangan dan keindahan kepada empunyanya namun jika bunga itu layu ia akan memberi kesedihan kepada empunyanya...oleh itu,carilah bunga yang dapat menghiasi hidup kita dengan keceriaan dan kebahagiaan sementara kita masih terdaya mencarinya...xoxo~

Sunday, January 2, 2011

i'll be waiting...

ari nie da masuk tahun baru so it means that i have to open new chapter of my life
automatically close the last chapter
opkos la ngan thn baru nie aku da listkan azam2 aku..haha..
hopefully dapat achieve la sumanye thn nie..
tp ada satu azam nie aku xtau dpt ke aku buat..
lupakan perkara yg da lepas..
mungkin benda nie da bosan da korang dgr kn...kui3..
tp tu la..sush aku nk lupakan..
its really hard to left it behind.
otokajo..

aku akan cuba la jugak laksanakan misi aku yg xbrpa nk konfiden nie
walaupun aku tau agak mustahil di situ untuk direalisasikan..
hahaha..blom cuba blom tau kan..
papepun,i'll be waiting for u..
always...



1 comment:

  1. elopz!
    hehe..lepak lama2 pun xpe...=)
    eppy new year gak kat awk..
    (xpe la lmbt sket kn???)

    ReplyDelete