keindahan atau kesuraman?

keindahan atau kesuraman?
bunga yang cantik akan memberi ketenangan dan keindahan kepada empunyanya namun jika bunga itu layu ia akan memberi kesedihan kepada empunyanya...oleh itu,carilah bunga yang dapat menghiasi hidup kita dengan keceriaan dan kebahagiaan sementara kita masih terdaya mencarinya...xoxo~

Wednesday, February 2, 2011

heppy happy eppy epi!

pepagi buta nie aku ase sgt epy..
nape?
coz setelah sekian lama aku tunggu,
akhirnye dye respon kat post aku!
OMG (Oh Menggembirakan Giler)!

wakaka..
aku smpai xleh tido da nie..
eppy yg terlampau..
over la plak aku ek?
biaq pi la!
jnji aku bahgia...
lalalalalala~

terasa sinar harapan tu shining je blik...
bkn sng nk jd nie..
lam sejarah nie!
haha..sengal tol aku!

papepun,
aku memg eppy da xbertahap da nie...
unlimited!
kuang3~


enjoy la lagu nie ek..
LOVE LIGHT by CN BLUE


No comments:

Post a Comment