keindahan atau kesuraman?

keindahan atau kesuraman?
bunga yang cantik akan memberi ketenangan dan keindahan kepada empunyanya namun jika bunga itu layu ia akan memberi kesedihan kepada empunyanya...oleh itu,carilah bunga yang dapat menghiasi hidup kita dengan keceriaan dan kebahagiaan sementara kita masih terdaya mencarinya...xoxo~

Sunday, November 7, 2010

Teman Tapi Mesra

Teman tapi mesra. 
Wujud ke istilah nie antara seorang gurl and seorang boy? 
Ramai yang cakap boy and gurl takkan dapat jadi kawan baik.
Hmm...apa pendapat korang?
Contoh terdekat yang dapat aku amik selain diri aku ialah member aku.

Baru jap tadi aku n lagi dua orang mambang nie suh 
dia confess kat teman tapi mesra dia tu.
Punyala susah nak suh minah nie confess sampai parkinson jadinya!
Adoi...susah gak nak confess kat boy nie ek..
Sekarang nie kan,
Boleh lagi ke pakai istilah "perigi cari timba" nie ek?
Or is it is already out of date?
Ketinggalan zaman?
Sometimes aku pun terpikir gak benda nie.
Tapi tak tau la apa pendapat korang kan.

Mungkin betul sush nak confess love kat bestfriend kita kan?
Ye la..kot2 nanti dye reject n da tak nak kawan lagi,
Tak ke hawau jadinya!
Hurm...
Tapi tu la..
Keberanian dan keyakinan amat diperlukan disini yer..
Huhu...bukan suma owang ada kedua-duanya.
Kalau aku, aku tak rasa aku dapat confess kot.
Aku lagi prefer pendam dari confess.
Tapi of course la ia akan memakan diri aku sendiri kan.
Mula la nak jeles n terasa ati sensorang.
Haha..
But, it depends on ourselves la i think..
If you think its good for you,
So just go for it!!

~xoxo~
~ words from heart [ the lost symphony ] ~


No comments:

Post a Comment